.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی موقت مازندرانی‌ها با هوای گرم
هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم هوای گرم و شرجی در امروز، پیش بینی کرد که از فردا شنبه تا روز چهارشنبه با کاهش شدت گرما، هوای این استان نیز به‌تدریج خنک شود.

به گزارش شمال نیوز، هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را صاف تا نیمه ابری و با افزایش محسوس دما و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد.

 

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد با خنک تر شدن هوا در چند روز آینده، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از۳۴ تا ۳۶ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، با چند درجه کاهش در روز دوشنبه به ۲۸ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

 

میانگین دمای هوا در مناطق غربی نیز از ۳۳ تا ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز جاری، با چند درجه کاهش در روز دوشنبه به ۲۶ تا ۲۸ و در مناطق کوهستانی نیز از ۲۴ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز با چند دزجه کاهش در روز دوشنبه بین ۲۰ تا ۲۴درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

 

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، صاف تا قسمتی ابری با افزایش محسوس دما و در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و در ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده با بیشینه دما در مناطق غربی بین ۳۰ تا ۳۳ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۴ تا ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی کرده است.

 

شرایط جوی مازندران در روز شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم و شرجی و از اواخر روز با افزایش ابر، وزش باد، رعد و برق پراکنده و در مناطق غربی و ارتفاعات با رگبار باران همراه خواهد بود.

 

شرایط جوی مازندران در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیمه ابری تا ابری، در ارتفاعات مه آلود، همراه با کاهش شدت گرما، وزش باد، گاهی با رگبار باران و با احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

 

آسمان مازندران در روز سه شنبه نیمه ابری گاهی ابری همراه با رگبار پراکنده باران و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما و در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و در دامنه ها و ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

 

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت ۳۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته ۲ درجه افزایش خواهد داشت.

 

وضعیت دریای خزر نیز در روز جاری همراه با موج کوتاه پیش بینی شده است./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.